Friday 30 April 2010

اولین تماس فرامرز ایران‌منش فعال دانشجویی شهر کرمان از زندان اوین

فرامرز ایران‌منش، چند روز پس از بازداشت در ۲۱ بهمن درسال گذشته در شهر کرمان به زندان اوین در تهران منتقل شد و پیگیری‌های خانواده وی از دریافت اطلاعاتی در مورد محل نگهداری این دانشجو در تهران از مراجع مختلف مانند دادگاه انقلاب و زندان اوین به نتیجه نرسیده بود.
با توجه به فشار دستگاه های اطلاعاتی شهر کرمان برای سکوت و عدم پیگیری وضعیت این دانشجو بر خانواده وی تا چندی پیش خانواده وی به امید آزادی وی سکوت کرده بودند اما بی‌خبری از وی هم‌چنان ادامه داشت تا جایی که خانواده‌ی وی خبری از بی‌خبری وضعیت وی را منتشر کردند و درنهایت روز گذشته فرامرز ایرانمنش طی تماس تلفنی کوتاه از نگهداری خود در سلول انفرادی بند ۲۰۹ اوین خبر داد . وی از اتهامات خود را به طور خلاصه : اقدام علیه امنیت ملی ، توهین به نظام جمهوری اسلامی و تلاش برای براندازی نظام و رابطه با گروه های سیاسی خارج از کشور اعلام کرده است.
لازم به ذکر است زندان مرکزی در شهر کرمان از سپردن وی به زندان اوین و اداره اطلاعات در تهران خبر داده بود ولی زندان اوین و مراجع قانونی در تهران تا اکنون هم از محل دقیق نگهداری وی ابراز بی اطلاعی کرده اند.
درحال حاضر زندانیان گمنام بسیار در زندانهای مختلف کشور در بلاتکلیفی هستند که با اتهامات بسیار و بدون داشتن وکیل با آینده ای نامعلوم به سر می‌برند
منبع:
رهانا

No comments:

Post a Comment