Thursday 1 April 2010

ضرب و شتم یک دانشجوی زندانی توسط دومجرم خطرناک در بابل

جمعی از فعالین دانشجوئی دانشگاه های شمال کشور با حضور در خانه پدری محسن برزگر و ایمان صدیقی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با خانواده وی دیدار کردند. در این دیدار که جمعی از فعالین دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، دانشگاه مازندران، دانشگاه علوم وفنون بابل و ستاد 88 بابل حضور داشتند ابتدا خانواده محسن برزگر و ایمان صدیقی گزارشی از آخرین وضعیت فرزندانشان در زندان متی کلای بابل ارائه کردند.

محسن برزگر روز اول فروردین توسط دو تن از مجرمین خطرناک در زندان متی کلای بابل مورد ضرب وشتم قرار گرفت و به درمانگاه زندان منتقل شد . به گفته خانواده وی همچنان جراحت ناشی از ضرب وشتم درسر و صورتش آشکاراست و متاسفانه قاضی پرونده او(رضیان ریاست دادگستری بابل ) و معاون دادستان.(اکبرزاده) با درخواست مرخصی استعلاجی وی مخالفت نمودند.

پس از این دیدارفعالین دانشجوئی شمال کشور با حضور در منزل پدری ایمان صدیقی با خانواده وی دیدار کردند و از وضعیت وی در زندان مطلع شدند. به گفته خانواده ایمان صدیقی فشارهای ناشی از قرار گرفتن فرزندانشان در کنار مجرمین خطرناک و ممانعت از تماس و ملاقات خانواده ها با فرزندانشان باعث شد تا در هفته جاری مادر ایمان صدیقی که از ناراحتی قلبی رنج می برد راهی بیمارستان شود.
در این دیدارها چند تن از فعالین دانشجوئی به بیان دیدگاه های خود در مورد برخورد با فعالین دانشجوئی دانشگاه های شمال کشور پرداختند و خاطرنشان کردند که نهاد های امنیتی در یک سال اخیر بیشترین و شدیدترین برخورد را با فعالین دانشجوئی دانشگاه های شمال کشور داشتند. همچنین این دانشجویان ضمن تجلیل از شخصیت محسن برزگر و ایمان صدیقی نسبت به آزادی این دانشجویان به همراه محمد اسماعیل زاده وسید ضیا نبوی ابراز امیدواری کردند و در مورد وضعیت این دانشجویان به تبادل نظر پرداختند
منبع:
جرس

No comments:

Post a Comment