Tuesday 3 August 2010

نامۀ سرگشاده به حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی کروبی: تهدید به افشاگری نکنید، افشا کنید

"کمیتۀ بین المللی حمایت از حقوق درویشان و دانشجویان ایران" در واکنش به تهدید شیخ مهدی کروبی به افشا حقایقی دربارۀ مرگ حاج سیداحمد خمینی با نگارش نامه ای سرگشاده خطاب به ایشان خواستار بیان حقایق تاریخ حکومت سی و یک سالۀ نظام فعلی در ایران شد. در بخشی از این نامه آمده است : «اگر حقایقی دیگر پشت پرده است آیا فقط تهدید به افشاء حقیقت برای بازداشتن حریف از دست زدن به حرکات ماجراجویانه برای ایجاد فضای تنفس و تحویل مشتی دروغ بجای حقیقت به مردم عملی پسندیده است؟!»متن نامۀ سرگشادۀ "کمیتۀ بین المللی حمایت از حقوق درویشان و دانشجویان ایران" به حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی کروبی به گزارش "اینسایدآف ایران" به قرار زیر است :
با عرض سلام و تسلیت به مناسبت درگذشت یکی از همراهان و یاوران حزب اعتماد ملی جناب آقای اسماعیل ططری
از باب جستجوی حقیقت لازم آمد تا مطالبی را حضور محترم حضرتعالی متذکر شویم.
مدتی پیش در یکی از گفتارهایتان اشاره ای داشتید به ماجرای درگذشت حاج سیداحمد آقای خمینی خطاب به افراطیون که اگر به روشهای خود در ایراد تهمت و خشونت علیه بستگان ، نزدیکان و یاران آیت الله خمینی ادامه دهند دست به افشاگری در مورد دلایل مرگ حاج احمد آقای خمینی خواهید زد. (مهدی کروبی: مروّج خط امام کسانی شده اند که یاور قتل های زنجیره ای بودند) آنچه موجبات ضرورت نگارش این نامه را فراهم آورد آنستکه ، چرا حضرتعالی تاکنون صبر پیشه کرده و حقیقت را به مردم نگفته اید ، عکس العملی مشابه تهدید شما به افشاگری در صورت عدم خاتمه بخشیدن به روشهای افراطگرایان از سوی آقای هاشمی رفسنجانی در واکنش به اظهارات آخوند محمد یزدی و افشای حقایقی از جلسات مجلس خبرگان و همچنین اقای میرحسین موسوی در واکنش به اتهامات رفیقدوست در مورد حقایق پشت پردۀ جنگ ایران - عراق و دلایل استعفایشان از سمتی که عهده دار آن بودند دیده شد.
که غائله تهدید جناب آقای هاشمی رفسنجانی به افشاگری، با دخالت احمد خاتمی خاتمه یافت و به طریق اولی جناب آقای موسوی نیز احتمالاً دعوت به سکوت شدند.
حال پرسش اساسی آنست که مگر تاریخ حوادث و رخدادهای ٣١ سالۀ اخیر چیزی برخلاف آن است که در طی حیات حکومت فعلی بعنوان تاریخ به ملت ارائه شده است؟!
اگر حقایقی دیگر پشت پرده است آیا فقط تهدید به افشاء حقیقت برای بازداشتن حریف از دست زدن به حرکات ماجراجویانه برای ایجاد فضای تنفس و تحویل مشتی دروغ بجای حقیقت به مردم عملی پسندیده است؟!
بر همین اساس چون هیچ مصلحتی بالاتر از بیان حقیقت نیست ، بهتر نیست مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و بخاطر بیان حقایق دست به افشاگری دربارۀ مواردی که می دانید ، بزنید؟
کمیتۀ بین المللی حمایت از حقوق درویشان و دانشجویان ایران
برلین - تورنتو - واشنگتن
یازده مرداد ، یکهزار و سیصد و هشتاد و نه خورشیدی

No comments:

Post a Comment