Wednesday 4 August 2010

اخطار به ۱۵ عضو هیئت علمی دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از احراز رکود علمی 15 عضو هیئت علمی این دانشگاه و اخطار به آنها خبر داد و گفت: اشخاصی به صورت محرمانه توسط رئیس دانشگاه برای بررسی رکود علمی اعضای هیئت علمی انتخاب می شوند.صدرالدین شریعتی با بیان این مطلب گفت: اگر یک عضو هیئت علمی سه سال متوالی ارتقا پیدا نکند و پایه های سنواتی اش را نگیرد شامل رکود علمی می شود.

وی اظهار داشت: رئیس دانشگاه به صورت محرمانه باید اشخاصی را انتخاب کند تا پرونده عضو هیئت علمی دچار رکود علمی را بررسی در مورد رکود علمی وی اظهار نظر کنند.


رئیس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: پس از احراز رکود علمی یک عضو هیئت علمی این موضوع به وی ابلاغ می شود و هیئت ممیزه دانشگاه نیز طبق قانون می تواند آنها را بازخرید کند یا وضعیتشان را از عضویت هیئت علمی به کارشناس دانشگاه تبدیل کند البته بازنشستگی نیز از دیگر تصمیماتی است که هیئت ممیزه می تواند برای اعضای هیئت علمی دچار رکود علمی در نظر بگیرد.


وی از اخطار به اعضای هیئت علمی دچار رکود علمی این دانشگاه و اعطای فرصتی یکساله به آنها خبر داد و گفت: پس از اخطار شاهد ایجاد جهشی رو به جلو در این اعضای هیئت علمی بوده ایم و امیدواریم که درباره آنها به مرحله ای نرسیم که مجبور به استفاده از قاعده رکود علمی شویم.
منبع:مهر

No comments:

Post a Comment