Wednesday 21 July 2010

بلاتکلیفی هفت ماهه محسن عبدی دانشجوی بوعلی همدان در زندان اوین

محسن عبدی از فعالین دانشجویی که بیش از دویست روز است که در زندان اوین به سر می برد همچنان در انتظار حکم دادگاه تجدیدنظر می باشد.عبدی دانشجوی باستان شناسی دانشگاه بوعلی سینای همدان، که در حوادث روز عاشورای سال گذشته بازداشت شده هم اکنون در بند ۳۵۰ زندان اوین به سر می برد. وی در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به ریاست مقیسه که فردی بدنام در سیستم قضایی می باشد به دو سال حبس تعزیری محکوم گردید و در اواسط خرداد ماه به مرخصی چند روزه ای آمد که با عدم تمدید مرخصی نامبرده از سوی مقیسه به زندان اوین بازگشت. متاسفانه محسن عبدی به دلیل بازداشت طولانی مدت موفق به شرکت در امتحانات پایان ترم و کنکور کارشناسی ارشد نشده است و با کارشکنی برخی از اساتید در چند روز مرخصی که در دوران امتحانات وی به ایشان داده شد نیز نتوانست در برخی از امتحانات شرکت نماید.
اخبار مختلف از بند ۳۵۰ اوین حاکیست بنا به اظهارات برخی از هم بندی های ایشان، وی از لحاظ جسمی بسیار ضعیف شده است ولی همچنان از روحیه بالایی برخوردار است.
همچنین به نظر می آید پرونده وی که در شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر انقلاب در حال بررسی می باشد زیر فشار اطلاعات همدان قرار داشته و مورد رسیدگی در دادگاه تجدیدنظر قرار نمی گیرد
منبع:
دانشجونیوز

No comments:

Post a Comment