Tuesday 20 July 2010

اژه ای طومار شکوائیۀ پیروان اهل حق را به دادگاه ویژه روحانیت فرستاد

در پی انتشار مطالبی موهون علیه پیروان طریقت اهل حق آتش بیگی در روزنامه جمهوری اسلامی در تاریخ ٢ تیرماه ۸۹ جمعی از یاران اهل حق آتش بیگی بیانیه ای را روز پنجشنبه بتاریخ ١٠ تیرماه ۸۹ در روزنامه اطلاعات به چاپ رسانیدند. علاوه بر انتشار این بیانیه از سوی پیروان طریقت اهل حق در ایران ، یاران اهل حق با توجه به راهنمایی های بزرگ این طریقت جناب آقای سیدنظام الدین مشعشعی منظور اعلام مراتب اعتراض و شکایت خود طوماری با امضای یاران تهیه و به مسئولین مربوطه تسلیم کردند.
خبرگزاری فارس امروز به نقل از روابط عمومي دادستاني كل كشور اعلام کرد: "در پي دريافت طومار امضا شده جمعي از ساكنين بخش "گره بان هرسين " كرمانشاه مربوط به فرقه «اهل حق» در خصوص ‌اعتراض به ‌مطلبي كه در يكي از روزنامه‌هاي كثيرالانتشار به چاپ رسيده‌، حسب‌الامر دادستان كل كشور طومار واصله ‌جهت رسيدگي به دادسراي ويژه روحانيت ارسال شده است."
پیوست : آگهی روزنامه جمهوری اسلامی بتاریخ 2 / 4 / 1389 : از استان کرمانشاه خبر می‌رسد، در بخش "گره بان" هرسین، معبدی قرار دارد که مربوط به فرقه موسوم به "اهل حق" است. این محل اخیراً به محلی برای تجمع ضد انقلاب و رفت و آمد اعضای گروهک پژاک و ردو بدل شدن سلاح و مشروبات تبدیل شده است. مردم از نیروی انتظامی و ارگان‌های دولتی مربوطه انتظار دارند مانع این تخلفات شوند و این مکان را زیر نظر بگیرند
منبع: اینساید اف ایران

No comments:

Post a Comment