Tuesday 27 July 2010

دیدار فعالین سیاسی و دانشجویی استان مازندران با محسن برزگر و نیما نحوی

جمعی از فعالین سیاسی و دانشجویی استان مازندران به دیدار خانواده ی محسن برزگر و نیما نحوی رفتند.به نقل از منابع آگاه دانشجویی استان مازندران، در این دیدار برخی از فعالین سیاسی اصلاح طلب، اعضای ستاد ۸۸ و همچنین فعالین سیاسی دانشجویی در بابل نیز حضور داشتند، که در ابتدای این دیدار محسن برزگر ضمن تشکر از حضور فعالین سیاسی و دانشجویی استان مازندران یاد و خاطره ی دو همسنگر خود سید ضیا نبوی و نیما نحوی (که هم اکنون در حال گذراندان دوران محکومیت خود در زندان هستند) را گرامی داشت و خاطر نشان کرد :

"آزادی هریک از زندانیان سیاسی این کشور ، نشانه ی امیدی برای آزادی هرچه سریعتر تمامی سیاسیون در بند این مرز و بوم می باشد مخصوصا سیدضیا نبوی و نیما نحوی"


همچنین چند تن از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه مازندران و چند تن از فعالین فرهنگی - هنری بابل در دیداری جداگانه برای عرض تبریک در منزل محسن برزگر حضور به هم رساندند.


فعالین حاضر در این دیدارها، آزادی سه دانشجوی زندان متی کلا را حاصل صبر و استقامت دانشجویان در مقابل فشارهای وارده از سوی حاکمیت دانستند . ضمن تبریک به خانواده های سه دانشجوی دربند زندان متی کلا ، ( ایمان صدیقی، محسن برزگر و حسین جلیل نتاج) آرزوی آزادی هرچه سریعتر سایر زندانیان سیاسی بویژه سید ضیا نبوی، نیما نحوی و مشفق صمندری را داشتند.


محسن برزگر به همراه ایمان صدیقی و حسین جلیل نتاج به تازگی با حکم دادگاه انقلاب استان مازندران و پس از سپری کردن نیمی از دوران محکومیت خود از زندان متی کلای بابل آزاد شدند.


در ادامه جمعی از فعالین دانشجوئی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و دانشگاه مازندران به دیدار خانواده نیما نحوی دانشجوی دربند زندان متی کلا در تهران رفتند.در این دیدار فعالین دانشجویی ضمن تجلیل از شخصیت مقاوم و صبور نیما نحوی آرزوی آزادی هرچه سریعتر وی را داشتند. نیما نحوی عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی بود .


وی که چندین بار توسط نیروهای امنیتی در طول دوران تحصیلی خود دستگیر شده بود در حوادث پس از انتخابات به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام مجددا دستگیر و از سوی دادگاه انقلاب شهرستان بابل به ۱۰ ماه حبس تعزیری و ۱ سال محرومیت از تحصیل محکوم شد و هم اکنون در حال گذراندن دوران محکومیت خود در زندان متی کلا می باشد
منبع:
دانشجونیوز

No comments:

Post a Comment