Friday 26 March 2010

دیدار فعالان دانشجویی استان خراسان از خانواده زندانی سیاسی جوادی حصار

در جریان دیدارهای نوروزی فعالان سیاسی و دانشجویی از خانواده های بازداشت شدگان، جمعی از اعضای سازمان ادوار تحکیم وحدت و چندین فعال دانشجویی استان خراسان، ضمن حضور در منزل محمد صادق جوادی حصار، روزنامه نگار اصلاح طلب و مسئول حزب اعتمادملی در آن استان و از اعضای شاخص ستاد مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری، با خانواده ایشان دیدار کردند.
این فعال سرشناسِ اصلاح طلب، روز دهم دی ماه گذشته و در جریان بازداشت گستردۀ فعالان سیاسی- مطبوعاتی کشور(بعد از وقایع عاشورای خونین ایران) ، دستگیرشد و تا کنون در وضعیتی بلاتکلیف به سر می برد. به گزارش منابع خبری جرس، طی این دیدار نوروزی، ابتدا فرزندان جوادی حصار گزارشی از وضعیت فعلی و مراحل پرونده ایشان ارائه و اعلام نمودند که پدر ایشان در حالی که حدود سه ماه از بازداشتش می گذرد، کماکان در اختیار اداره اطلاعات مشهد بوده و هنوز مراحل بازجویی به پایان نرسیده است.
بر اساس همین گزارش، یکی از فرزندان جوادی حصار با بیان اینکه وضعیت روحی پدرش در بازداشتگاه مناسب است، ابراز امیدواری کرد که موجبات آزادی وی هرچه سریعتر فراهم گردد. در ادامه این دیدارو دلجویی، چند تن از دانشجویان حاضر در جلسه، به بیان دیدگاههای خود در مورد برخورد با فعالین سیاسی پرداختند و با یادآوری سابقه روشن سیاسی و مطبوعاتی محمدصادق جوادی حصار، خواستار آزادی سریع ایشان و دیگر زندانیان سیاسی شدند. طی روزهای گذشته فعالین دانشجویی خراسان و اعضای تحکیم و ادوار تحکیم وحدت در آن استان، با حضور در منزل آقایان سید هاشم خواستار، فعال فرهنگی و صنفی و احمد قابل مجتهد نواندیش بازداشتی، از خانواده آنان دیدار و دلجویی نمودند
منبع:
جرس

No comments:

Post a Comment