Monday 15 March 2010

آیت الله وحید خراسانی محافل ترويج بهائيت و صوفي‌گری بايد برچيده شود


یک مرجع تقلید در قم، صوفیان را مفسد و بزرگترین مخل جامعه دانست. سخنان این شخص در سایت "شیعه نیوز" آمده است. در زیر قسمتی از آن را میخوانید.

به گزارش«شیعه نیوز» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید در دیدار سردار توکلی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمع همراه گفت: ان‌شاءالله با این نیتی که شما دارید، جرایم نه تنها به حداقل می‌رسد بلکه به صفر خواهد رسید، شما توفیق پیدا کرده‌اید که متصدی کاری باشید که بسیار مهم است و آن، امنیت است؛ در حالی که از نظر انسان گرسنگی بالاترین درد است، ولی خداوند در قرآن خوف را بر این امر مقدم شمرده است، یعنی اول امنیت بعدی سیری.
وی ادامه داد: خدمت در راه امنیت در نزد خداوند اجر دارد، امنیت شعبی دارد و رسیدن به همه آنها مهم است، امنیت شامل امنیت مادی، اخلاقی و افکاری است که امنیت افکاری بر همه مقدم است؛ امنیت افکاری این است که ان‌شاءالله شما باید کاری کنید که در این مملکت مجالسی که موجب انحراف اعتقادی مردم است برچیده شود.
این مرجع تقلید با بیان این‌که باید به همت نیروی انتظامی، اصول عقائد مردم حفظ شود، خاطرنشان کرد: محافل تبلیغ مسیحیت، بهائیت، وهابیت و صوفی‌گری باید به همت نیروی انتظامی برچیده شود. آفت مهم فکری از این مجالس و محافل پیدا می‌شود، آنها مفسد و بزرگ‌ترین مخل امنیت کشور هستند

No comments:

Post a Comment