Tuesday 16 March 2010

افشاي اسناد توطئه عليه دراويش در دادگستري گناباد

روز دوشنبه 24 اسفندماه جلسه رسيدگي به اتهامات 22 تن از دراويش سلسله نعمت اللهي گنابادي تحت عناويني چون اخلال در نظم عمومي از طريق تجمع غيرقانوني و تمرد از دستور پليس ، با حضور وكلاي مدافع دراويش و مدعي العموم در شعبه 101 جزايي دادگستري شهرستان گناباد برگزار شد

بنابرگزارش خبرنگار سايت مجذوبان نور؛ درابتداي جلسه علي موحدي راد به عنوان دادستان ، شخصاً به دفاع از كيفرخواست تنظيمي پرداخت و سپس متهمين و وكلاي مدافع آنها دفاعيات قانوني و پاسخ به موارد ذكر شده در كيفرخواست را مطرح كردند .

بنابراين گزارش ؛ دو تن از افرادي كه محاكمه مي شدند از غیر دراویش واز اهالي گناباد بودند ودر جلسه دادگاه اعلام نمودند كه ما درويش نيستيم اما از اينكه امروز با دراويش محاكمه مي شويم افتخار مي كنيم . صحبتهاي اين دو متهم با تشويق و ابراز احساسات حضار در جلسه همراه شد اما خشم دادستان و رياست دادگاه را برانگيخت به گونه اي كه وكلاي مدافع دراويش را تهديد به بازداشت كردند .

اسناد و مداركي از اين پرونده در اختيار خبرنگار ما قرار گرفته از جمله كيفرخواست دیکته شده به دادستان گناباد و گزارشهاي محرمانه اداره اطلاعات كه همگي حكايت از توطئه اي آشكار عليه دراويش و پيروان طريقت نعمت اللهي گنابادي دارد . اهانت به اعتقادات متهمین وبیان تاريخچه اي كذب از تصوف در ايران و اظهارمسايلي بي ارتباط با اتهامات انتسابی در اين كيفرخواست ، صرفاً به منظور تشويش و انحراف ذهن قاضي محكمه و خوشایند مراکز امنیتی و تحلیل گران توهم زده ی آن ، تنظيم شده و فرقه و ضاله خواندن درویشی در گزارشهاي اداره اطلاعات نمونه هايي از توطئه آشكار عليه دراويش در دادگاه گناباد است .

به راستي در دادگستري گناباد چه مي گذرد ؟ اين پرسشي است كه ذهن اهالي بيدخت و گناباد و پيروان طريقت نعمت اللهي گنابادي را به خود مشغول ساخته و از مقامات ارشد عدليه و مسئولین امر در تهران انتظار مي رود با سركشي به اين بيدادگاه ، پاسخي براي اين پرسش بيابند .

علاوه بر اينكه دراويش و ارادتمندان مكتب تصوف ، اين حق را براي خود محفوظ مي دارند كه موارد مطرح شده از سوي دادستان گناباد در كيفرخواست فتنه بر انگیز ش را از طريق مراكز انتظامي و كيفري در تهران دنبال كنند ، سايت مجذوبان نور نيز به عنوان پايگاه خبري دراويش ، در راستاي رسالت رسانه اي خود و تشحيذ و تنوير افكار عمومي از اين توطئه ، اسناد و مدارك اين پرونده را منتشر مي سازد. قضاوت با شما :

برای دانلود کامل این اسناد اینجا کلیک کنید


No comments:

Post a Comment