Monday 4 October 2010

دادستانی تهران: نامه مرخصی مجید دری باز هم گم شده است

مجید دری از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه علامه و از اعضای شورای دفاع از حق تحصیل، بیش از ۱۵ ماه است که بدون حتی یک روز مرخصی در زندان اوین بسر می برد و تمام پیگیری‌های خانواده و وکلایش برای گرفتن چند روز مرخصی برای او، بدون پاسخ مانده است .
به گزارش کلمه، این در حالی است که دادستان تهران در ملاقات حضوری با مادر دری، قول مرخصی چند روزه را به وی داده بود اما پس از ارائه دو نامه مرخصی توسط خود او و خانواده اش، مسئولین دادستانی اعلام کرده اند نامه مرخصی او باز هم گم شده است. دری اکنون برای سومین بار درخواست مرخصی خود را تحویل مقامات قضایی داده است.
مجید در اثر فشارهای ناشی از زندان، دچار کم خونی شدید شده است و از بیماری میگرن نیز در رنج است. حتی یکبار در زندان دنده اش شکسته که برای جلوگیری از نگرانی و ناراحتی خانواده اش تا مدت‌ها این موضوع را از آنها پنهان کرده بود.
پس از گذشت ۱۵ ماه از بازداشت مجید دری، تلاشهای خانواده اش حتی برای باز پس گیری وسایل او از مقامات امنیتی نیز بی نتیجه مانده است. وسایلی که مقامات امنیتی بهنگام دستگیری وی با خود برده اند متعلق به شرکتی است که وی در آنجا شاغل بوده است.
تبعید ضیا نبوی به زندان اهواز و اعلام تغییر مکان تبعید مجید دری از ایذه به اهواز این نگرانی را افزایش داده است که او نیز به زودی به همین زندان منتقل شود
منبع: کلمه

No comments:

Post a Comment