Monday 25 October 2010

محکومیت علی جمالی، مسئول کمیته سیاسی ادوار تحکیم، به چهار سال حبس تعزیری

علی جمالی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته سیاسی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مقیسه، به چهار سال حبس تعزیری محکوم شد

براساس این حکم علی جمالی، که به اتهام توهین به رهبری، توهین به رییس جمهور، تبلیغ علیه نظام و همچنین تجمع و تبانی برای بر هم زدن امنیت داخلی، محاکمه شده بود، در مجموع به چهار سال حبس تعزیری محکوم شده است.

این عضو شورای مرکزی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، روز 31 مردادماه سال جاری، از محل کار خود ربوده و به زندان اوین منتقل شده بود.


وی هم اکنون در بند 350 زندان اوین نگهداری می‌شود و امکان ملاقات حضوری با همسر و فرزند 5 ماهه خود را ندارد. همچنین تلفن‌های بند فوق نیز مدت‌هاست به دلایل نامعلومی، قطع شده است.


در حال حاضر علاوه بر علی جمالی، عبدالله مومنی، سخنگو و رییس شورای مرکزی، حسن اسدی‌زیدآبادی، عضو شورای مرکزی و مسوول کمیته حقوق‌بشر و علی ملیحی، عضو شورای سیاست‌گذاری و مسوول روابط‍‌عمومی سازمان دانش‌آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت)، در بند 350 زندان اوین به سر می‌برند. همچنین احمد زیدآبادی دبیرکل سازمان نیز، در زندان رجایی‌شهر، دوران حبس خود را می‌گذراند

منبع: ادوارنیوز

No comments:

Post a Comment