Friday 8 October 2010

"آرمانی كه آرمان دانشجويان شد"

انجمن سبز دانشگاه آزاد تهران شرق نامه ای را برای آرمان رضا خانی، دانشجوی جوان در بند و دیگر دانشجویان زندانی نگاشته است. در این نامه با اشاره به یکی از سخنان میرحسین موسوی، آماده است: اندكی صبر سحر نزديك است

به گزارش دانشجونیوز، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

جاي تعجب ندارد جاي بسي افسوس دارد كه ارمان تو با ثبت دو فرمول (مربعات ومثلثات رضاخاني) در بند روزگار خود را مي گذراني.


آرمان اين نامه رو تقديم مي كنيم به تو تا بداني ما فعالين دانشجويي تا مادامي كه خون در رگ هايمان هست تو و همه دانشجويان در بند را فراموش نمي كنيم كه گر اين كار از سوي ما بيانجامد خود و شرفمان را از ياد برده ايم.


هميشه در اين فكر روزگار گذرانديم كه ما آزاد وشما در قفس اما گويي آزادي ما در اين خفقان و در اين گير وداد دانشگاهي كم تر از قفس ندارد ولي دستان ما هنوز بسته نشده وعقايدمان تغيير نكرده است كه بخواهيم بهانه ي خفقان را بياوريم وبه راهي كه امثال تو براي آن حاضر به تحمل سختي ها ودشواري ها شده ايد ادامه ندهيم.


نه؛ سكوت ما خيانتي بزرگ ابتدا در حق خودمان وسپس در حق شما آزاد انديشان است كه براي پس گرفتن حقي كه از همه ما گرفته شد حاضر به جان فشاني شده ايد.


اين نامه درد دلي با توست درد دلي كه باعث سبكي وانگيزه ما براي ادامه راهمان ميشود.حال درست كه تو را نديده ايم وبا همديگر هم صحبت نشده ايم اما لبخندهايت چهره پاك ومعصوم و ارده ات را از عكس هايت وتعاريف خانواده ات ديده وشنيده ايم كه چگونه عزم خود را براي آزادي و انسانيت كه در ديدگاه همه دانشجويان مهم ترين اصل مي باشد جزم كرده اي.


5ماه انفرادي از تو جوان 19 ساله يك مرد كامل وپخته ساخته است تويي كه در انفرادي به زبان روسي واوكرايني آشنا شدي و به زبان انگليسي وايتاليايي كه قبلا مسلط بودي اضافه كردي كه باعث شد به داشتن همچين فعال دانشجويي به خود ببالم كه در بند نيز به ادامه تحصيل وراه خود فكر كرده وتلاش ميكند

درود بر تو وپدر مادرت

تو خود صلابت وايستادگي را در اين مدت به خوبي ياد گرفته اي نيازي به گفتن امثال من نمي باشد اما اين نامه را نوشتيم تا بداني كه همواره در كنار تو وديگر دانشجويان در بند خواهيم ماند تا آخرين نفس تاروز آزادي كه همه در كنار هم آن روز را جشن خواهيم گرفت.


به اميد رسيدن به انسانيت انسانيت وباز هم انسانيت.


در انتها بهترين وزيباترين جمله مهندس مير حسين موسوي را برايت مي نويسيم:


"اندكي صبر سحر نزديك است..."


به اميد آزادي واستقامت آرمان . مجيد. ضيا .شيوا .محسن .كوهيار و....


انجمن سبز دانشگاه آزاد تهران شرق

منبع:
دانشجونیوز

No comments:

Post a Comment