Tuesday 28 September 2010

دیدار دانشجویان با خانواده میلاد اسدی، عضو دربند شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت

روز گذشته دانشجویان دانشگاه های مختلف تهران از جمله دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، آزاد تهران

مرکز و تهران جنوب و پلی تکنیک با حضور در منزل میلاد اسدی، نسبت به ادامه بازداشت دوست و همکلاسی خود با خانواده ی وی ابراز همدردی نمودند

میلاد اسدی، دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، یکی از اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت می باشد که از 9 آذر سال گذشته بدون آزادی و به طور ممتد به مدت 303 روز است که در زندان اوین به سر می برد.

وی در دادگاه بدوی شعبه 28 به ریاست قاضی مقیسه به 7 سال زندان و 1 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و این حکم در دادگاه تجدید نظر نیز عینا تایید گردید. میلاد اسدی که از فعالین دانشجویی دانشگاه خود و همچنین عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت بوده است به دلیل فعالیت های آزادیخواهانه و قانونی خویش، همواره مورد قبول و تایید جامعه دانشگاهی قرار گرفته است.


از اینرو در روزهای آغازین بازگشایی دانشگاه ها و با توجه به حضور جمعی از دانشجویان در زندان ها و محروم بودن آنان از حق مسلم برخورداری از تحصیل، دانشجویان به یاد دوست و همکلاسی دربندشان در منزلش حضور پیدا کرده و آزادی هرچه سریعتر وی و تمامی دانشجویان دربند را آرزو نمودند. همچنین دانشجویان به نشان یادبود و به پاس استقامت و ایستادگی بر حق یار دبستانی خود، چندین جلد کتاب را با یادداشت هایی که در آن نوشته شده بود، به میلاد هدیه نمودند.


خانواده این دانشجوی زندانی با قانونی دانستن حق برخورداری از تحصیل برای فرزندشان، ابراز امیدواری نمودند که با آغاز سال تحصیلی جدید مسئولین مربوطه و در راس آن دادستان تهران با آزادی دانشجویان و البته فرزندشان موافقت نمایند تا بیش از این به آینده ی جوانان این مرز و بوم صدمات جبران ناپذیر وارد نگردد

منبع: ادوارنیوز

No comments:

Post a Comment