Friday 26 February 2010

بخشنامه دولتی در ممنوعیت استفاده از نام خدا (هو) و یاعلی 121

اداره بازرگانی شهرستان بروجرد در اقدامی خلاف قانون ، دستور ممنوعیت استفاده از علایم " یا هو 110 و 121 " را صادر کرده است

به گزارش خبرنگار سایت مجذوبان نور ؛ مجمع امور صنفی شهرستان بروجرد به استناد نامه شماره 3539/64/133 مورخ 12/10/88 اداره بازرگانی این شهرستان ، ممنوعیت استفاده از علایم مزبور بر روی خودروها ، تابلوی مغازه ها و محصولات تولیدی را اعلام کرده است .

بنابراین گزارش ، این اقدام اداره دولتی شهرستان بروجرد در شرایطی صورت می گیرد که برابر نظریه مشورتی اداره حقوقی قوه قضائیه به شماره 652/7 آمده است:

(( نظر به اصل 169 قانون اساسی و ماده 2 قانون مجازات اسلامی هیچ امری را نمی توان جرم دانست مگر آنکه به موجب قانون برای آن مجازات تعیین شده باشد. درویش بودن و یا نوشتن کلمه هو121 درقانون جزائی ایران جرم شناخته نشده است ))

در سالهای اخیر به خصوص پس از روی کار آمدن دولت نهم ، موج فشارها بر دراویش و پیروان مکتب تصوف و عرفان در ایران رو به فزونی گذاشته ودر راستای این سیاست، مراکز امنیتی با دستورات محرمانه به نهادهای اجرایی کشور، با نام خدا(هو) دشمنی می ورزند. یکی از دراویش شهرستان بروجرد در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار سایت مجذوبان نور اظهار نمود:

در کشور ما ایران ، پرسش قانون چیست ؟ معنا ندارد، زیرا باید سئوال شود قانون کیست ؟ و در کدام منطقه ؟ چون در این مملکت نظم و نظامی نیست . هر صاحب قدرتی در حوزه استحفاظی پست و مقامش، حرف اول و آخر را می زند و کسی هم نیست چرایی بگوید !! دیروز حسینیه بروجرد تخریب کردند وامروز در ادامه دشمنی با دراویش و در راستای سیاست حذف نام ،بخشنامه علیه نام خدا (هو) وعدد و رقمی (121) که با حروف ابجد به معنای "یا علی " است !! صادر می کنند . روزی خواهد آمد که این آقایان در قرآن هم دست می برند و هر کجا نام "هو" یا "فقیر" یا " ذکر" نوشته شده تغییر می دهند !! ادعای تشیع و قانونمداری هم دارند !!

منبع:سایت مجذوبان نور

No comments:

Post a Comment