Friday 1 January 2010

مزدوران جمهوری اسلامی در مشهد 2 دانشجو را کشتند

یورش وحشیانه نیروهای انصار حزب الله دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشید. عصر روزچهارشنبه 9 دیماه 1388 بسیجی ها در دانشگاه آزاد مشهد 2 تن را کشتند. روز چهارشنبه جو دانشگاه آزاد متشنج بود و از بامداد درگیری بین بسیجی ها و دانشجویان جریان داشت. بعداز ظهر بسیجی ها با چاقو به هفت تن از دانشجویان یورش آوردند که شوربختانه 2 تن از دانشجویان را کشتند.

روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد مشهد افراد گروه انصار و بسیج وارد دانشگاه شده و با سر دادن شعارهایی در پشتیبانی از آیت الله خامنه ای و با در دست داشتن چاقو و قمه، دانشگاه آزاد مشهد را به خاک و خون کشیدند. در پی برگزاری مراسم محرم توسط دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد، در حوالی ساعت 13 چندین اتوبوس حامل نیروهای انصار و بسیج وارد محوطه دانشگاه شده و بیش از 500 تن را پیاده کردند. این افراد مسلح به چاقو و قمه به سوی دانشجویان یورش آوردند که در پی آن بیش از ۸ دانشجو به بیمارستان منتقل شدند.

بنابرگزارش ها یکی از اساتید دانشگاه آزاد مشهد نیز با ضربه چاقو نیروهای بسیجی زخمی شده و یکی از دانشجویان دختر نیز به دلیل ضربه چوب به شدت از ناحیه سر آسیب دیده است. این افراد غیردانشجو بدون هیچ گونه ممانعتی و به شکلی سازماندهی شده وارد دانشگاه شده و دانشجویان را که در مقابل دانشکده معماری تجمع کرده بودند به صورت وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار دادند. دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد روزچهارشنبه تجمع سکوت برگزار کرده تا سرکوب مردم را محکوم کردند.! گرچه دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد «تجمع سکوت» اعلام کرده و هیچ گونه شعاری ندادند اما با یورش وحشیانه نیروهای انصار و بسیج با چوب، قمه و اسپری فلفل روبرو شدند، که پس از آن اقدام به سردادن شعارهای کوبنده نمودند.

به گفته شاهدان عینی همزمان نیروی انتظامی خیابان های منتهی به دانشگاه را مسدود و با گاز اشک آور مردم و دانشجویان را پراکنده کردند. به گزارش رسیده نیروهای انصار دانشجویان را به بیرون دانشگاه منتقل کرده و نیروهای امنیتی آنان را بازداشت می کردند. از شمار دقیق بازداشت شدگان اطلاع در دست نیست ولی بنابر گزارش ها بیش از 70 تن از دانشجویان و مردم بازداشت و به کلانتری قاسم آباد منتقل شدند. در پی یورش وحشیانه نیروهای انصار با چاقو و زنجیر و قمه، کلاس‌های درس این دانشگاه تعطیل شده است
منبع: سایت خبرنامه امیرکبیر

No comments:

Post a Comment