Wednesday 22 September 2010

دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران با ضرب گلوله کشته شد

دکتر عبدالرضا سودبخش عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران عصر روز سه‌شنبه 30 شهریور ماه سال 89 پس از کار روزانه هنگام خروج از مطب مورد حمله فردی ناشناس قرار گرفت و با ضرب گلوله کشته شد.
به گزارش مهر، عبدالرضا سودبخش استاد بیماری‌های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران مقارن ساعت 21 شب گذشته در مقابل مطب شخصی خود از طرف راکبین موتور سوار ترور شد اما تاکنون هویت عاملان این جنایت مشخص نشده است.

مرحوم سودبخش در سال 69 موفق به اخذ درجه تخصصی در رشته عفونی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و به عنوان عضو هیئت علمی و استادیار گروه عفونی در بخش عفونی بیمارستان امام خمینی مشغول به کار شد. در پی این حادثه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای از فرمانده نیروی انتظامی خواستار شناسایی عاملان سوء قصد به سودبخش شد.
در این رابطه دکتر سیدحمید حسینی به خبرنگار مهر گفت: نیروی انتظامی در حال پیگیری موضوع است و هنوز هیچ اطلاعی از عاملین این جنایت در دست نیست. وی یادآور شد: دکتر سودبخش دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و مسئولیت اجرایی خاصی نداشته است اما به هر ترتیب وی جزء جامعه پزشکی کشور بوده است و این موضوع با شدت ویژه ای پیگیری می شود
منبع: اینساد آف ایران

No comments:

Post a Comment